Alšova jihočeská galerie zazářila v soutěži LEMUR
autor: The Metropolitan Opera
zvětšit obrázekSoutěž Lemur každoročně od roku 2006 vyhlašuje Asociace Public Relations (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na reputaci zadavatele. Šestnáctý ročník soutěže LEMUR - Česká cena za public relations - se už podruhé konal celý online, včetně slavnostního vyhlášení, jímž provázel moderátor Petr Suchoň.
Projekty přihlášené do Ceny LEMUR jsou hodnoceny odbornou porotou složenou z cca 60 profesionálů z agentur, firem, asociací, akademiků a médií. K nejsilněji zastoupeným patřila již tradičně kategorie B2C (26 projektů) spolu s kategorií Media Relations (26). Velký počet přihlášených projektů zaznamenala i kategorie Společenská odpovědnost a filantropie (22), Akce a události (21) či Integrovaná komunikace (17) a Technologie, IT (17). Vzhledem k počtu projektů a počtu nominovaných tiskových mluvčí bylo sestaveno 8 hodnotících komisí.
Alšova jihočeská galerie byla jednoznačným vítězem v kategorii III. 9 Digital & social media – social media za projekt Výstava – Malevič a ruská avantgarda. Třetí místo získala v kategorii II. 5 Státní správa, politika, neziskový sektor, za projekt Chodit na umění není umění. Tímto úspěchem navazuje Alšova jihočeská galerie společně ve spolupráci s agenturou Chilli Production na loňská ocenění, která získala v soutěží Fenix content marketing, kdy získala 1. místo v nejsilněji obsazené kategorii Social media kampaň. „Podařilo se nám s agenturou Chilli Production vytvořit divácky velmi působivou kampaň. - propagující umění jako celek, jako prožitek, který je pro všechny. Každý ho vnímá po svém a každý si z jeho konzumace odnáší jiný pocit, jiné hodnoty. Na zážitek z umění nemusíte mít vysoké školy a načtené tuny knih. Stačí přijít, otevřít se mu a nechat ho na sebe působit “, vysvětluje ředitel Alšovy jihočeské galerie Aleš Seifert.
„Každá z osobností, které jsme ke spolupráci přizvali, například Aňa Geislerová, Milan Cais, Vladimír Franc, měla úplně jiný pohled na věc, a proto je projekt rozmanitý a oblíbený. Všichni hosté vystoupili bez nároku na honorář, aby podpořili umění v Česku. Celý projekt Chodit na umění není uměn, byl záměrně tvořen, jak pro osvětu umění, tak i pro následnou propagaci výstav. Generovali jsme data, která jsme následné použili v propagaci a ticketingu, kde nám to hodně pomohlo,“ doplňuje Otta Kovařík z agentury Chilli Production.
Výstava Malevič - Rodčenko - Kandinskij a ruská avantgarda byl splněný sen, galerijní událost roku 2021, do dnes jsou s tímto projektem spojovány mnohé superlativy. Za tři měsíce navštívilo unikátní výstavní projekt přes 22 000 návštěvníků. „Zájem o výstavu byl opravdu obrovský, předčil všechna naše očekávání. Konečné číslo návštěvnosti pouze potvrzuje, o jak mimořádný počin se jednalo. Alšova jihočeská galerie se díky tomuto projektu zviditelnila nejen na tuzemské, ale i evropské scéně a ocenění LEMUR je toho dalším důkazem,“ doplňuje Aleš Seifert.
TIP!
Časopis 19 - rubriky
Časopis 19 - sekce
DIVADLO
Divadelní tipy 19. týden
Světák Jan Libíček
Jaký byl ve skutečnosti veselý tlouštík českého filmu? Dokumentem připomínáme náhlý odch celý článek
HUDBA
Anna K. představila svoje Údolí včel
Dlouholetá populární stálice na české hudební scéně, zpěvačka Anna K., po šesti letech opět vystoupila a to 25 celý článek
OPERA/ TANEC
Hlaskontrabas Oktet vydává nové „severské” album
Unikátní hudební formace Hlaskontrabas Oktet, kterou tvoří čtyři zpěvačky a čtyři kontrabasisté pod vedením Pe celý článek