zvláštní poděkování
Quantcom.cz

Česká filharmonie v jiném světle

Jiří Bělohlávek

autor: archiv   

zvětšit obrázek

V neděli 4. března 2012 natáčela Česká filharmonie nový reklamní spot, který představí náš první orchestr široké veřejnosti ve zcela jiném světle. Filmování se odehrávalo v tradičním dějišti koncertů České filharmonie, ve Dvořákově síni pražského Rudolfina pod režijním vedením Alice Nellis.

Hlavní roli hraje v novém spotu náš první orchestr, tedy jeho členové, v čele s budoucím šéfdirigentem Jiřím Bělohlávkem, který se své funkce ujme na začátku sezony 2012/2013. Nápad na jeho obsah dokazující, že reklamu na symfonický orchestr lze pojmout i netradičně a živě, pak vzešel od agentury EURO RSCG.

„Chceme posluchačům ukázat, že klasická hudba je nápaditá a že špičkové hudební umění je stejně poutavé jako tanec nebo sport. Děláme to pochopitelně s nadsázkou, v níž bychom rádi veřejnosti předvedli, že doopravdy ‚žijeme hudbou‘,“ dodává k nové reklamě generální ředitel České filharmonie David Mareček.

Spot je součástí kampaně České filharmonie, která bude diváky lákat k návštěvě koncertů v nadcházející sezoně a to v novém vizuálním stylu, který byl veřejnosti představen již na podzim loňského roku.

Abonmá na sezonu 2012/2013 si budou moci posluchači zakoupit od 10. dubna 2012 na pokladně České filharmonie na adrese Alšovo nábřeží 12 (vchod z ulice 17. listopadu a náměstí Jana Palacha).

19.3.2012 13:03:28 Redakce | rubrika - Zprávy

Časopis 18 - rubriky

Archiv čísel

reklama

Bastard (Městské divadlo Brno)

Časopis 18 - sekce

HUDBA

Luboš Pospíšil má nový singl

Luboš Pospíšil

Po úspěšném albovém projektu Poesis Beat (2021) a loňských oslavách 40 let od prvního vydání dnes již legendár celý článek

další články...

LITERATURA/UMĚNÍ

Festival umění a kreativity ve vzdělávání

Festival umění a kreativity ve vzdělávání

Už počtvrté se pedagogové, rodiče, odborná i širší veřejnost či profesionálové z oblasti kultury a umění mohou celý článek

další články...